Monday, October 13, 2008

L.I.F.E. from the eye of me

L.I.F.E is actually,,

Loneliness Independent Fun Extreme

A great life is sumthing that pple dun realized,,manusia tak pernah tau dan paham ape itu hidup hingga satu tahap mereka sedar mereka sedang mati didalam kehidupan,,kenapa?sebab aku sedang mati di dalam suatu kehidupan yang aku cuba hidup di dalamnya,,kadang2 aku sedar aku terlalu menghargai kehidupan sampai aku tak paham apa makna kehidupan tu sebenarnya,,aku terlalu obses menuju ke suatu tahap kehidupan yang paling indah,,bagi aku "sesuatu" yang bisa membawa kau ke situ adalah "cinta",,tapi aku tak jumpa lagi "cinta" yang bisa membawa aku ke suatu tahap hidup yang paling indah itu,,aku benci bila “cinta” datang,,sedangkan itu yang aku mahu,,aku terlalu takot,,hingga aku menolak,,tapi sekali aku terima “cinta-cinta” itu,,aku mati semula dalam kehidupan aku,,aku bukan terlalu obsess dengan lelaki-lelaki yang datang membawa “cinta”,,tapi aku mengharapkan “cinta” yang dibawa adalah “cinta” yang membawa aku ke jalan hidup yang paling indah,,aku tak tahu dan tak pernah tahu apa yang tuhan telah aturkan untuk hidup aku,,tetapi aku mohon pada tuhan semoga aku sampai ke jalan hidup yang indah itu,,bagi aku, itulah klimaks dalam kehidupan aku,,selepas itu, aku tidak akan minta apa-apa lagi.aku percaya tuhan akan beri tapi tuhan menguji sebelum ia benar2 menjadi milik aku,,orang tak kan paham kenapa aku terlalu mengharap!!


By: “pengemis cinta” TANPANAMA DUA

No comments: